Malvatherapie

Wij bieden hulp voor

aandoeningen, klachten en andere ongemakken

Voor wie is Malva Therapie geschikt?

Malvatherapie is geschikt voor jong en oud. Malva Therapie heeft een genezende en een pijnstillende/ verzachtende werking. En Malvatherapie heeft ook een preventief effect. Malva therapie werkt aanvullend of ondersteunend en vervangt geen reguliere arts of reguliere therapie. Daarom verwijzen wij zo nodig terug naar de huisarts. Voor onderstaande opsomming zijn speciale behandeltrajecten ontwikkeld. Klik hier voor een opsomming van de beroepsvereniging voor Malvatherapeuten waarvoor hulp mogelijk is.

Waarvoor is Malva hulp beschikbaar?

• veel Lichamelijke Aandoeningen, waaronder ook Chronische Klachten.
  • Soorten van Pijnbestrijding. Fysieke Pijn en Geestelijke Pijn. Consulteer eerst je huisarts. Malvatherapie biedt Specifieke Behandelingen voor Pijnbestrijding, ook Fantoompijn.
  • Malvatherapie biedt complementaire behandelingen voor Psychische Aandoeningen, zoals Depressie, Borderline, Psychose, Autism, Angsten, Fobieën. Maak gebruik van de kennis over de geestelijke en energetische oorzaken en achtergronden.
  • In sommige Crisissituaties wordt het zenuwstelsel geblokkeerd en sommige chakra's afgesloten. Wij bieden oplossingen om de impact van een crisis te verzachten en beter te verwerken.Verwerking
  • Stressklachten, aandoeningen of ongemakken. Zoals slaapproblemen, burnout, overspannenheid, vermoeidheid. Wij bieden ontspanningsmassages, aurabehandelingen,  yoga en  klankschalenconcerten en yoga aan. We Leren je anders om te gaan met de Druk
  • Transformatie En Persoonlijke Ontwikkeling. Steeds meer mensen zoeken zingeving en innerlijke balans. Of zijn de weg of hun kompas in hun leven kwijt geraakt. Ook worden er steeds meer hoog gevoelige mensen geboren of ontwikkeld. Als Malva therapeut Leren wij je Om te gaan om Jezelf Te Beschermen Tegen Allerlei Invloeden die "zomaar" van buitenaf op je  afkomt.
  • Kanker (Maligne Gezwellen) worden NIET energetisch door ons als Malvatherapeut behandeld. Omdat als er energie wordt toegevoegd aan het lichaam, daarmee ook een kankercel energie ontvangt en de aandoening daardoor kan verergeren. De aandoening komt van binnenuit en daarom kunnen wij als Malva Therapeut je helpen waarom deze aandoening zich voordoet in je leven. Door inzicht te geven wat je zelf kunt doen, voeding, gedrag, denken, bewustwording.
  • Staat je aandoening er niet bi?j: Klik hier voor meer aandoeningen en waarvoor speciale behandeltrajecten zijn ontwikkeld.
  •  Bel gewoon even of zend een WhatsApp.

Bel 072 506 48 20 / 06 460 77 941

Voel je welkom om te bellen voor als je een afspraak wilt of als je meer informatie wilt.
Liever WhatsApp?
1 Open WhatsApp.  2 Voeg +31 6 46077941 toe.  3 Vernieuw de contactenlijst.  4 Start het gesprek met een vraag.

Mis nooit meer een nieuw bericht, concert, buitenles!
Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Vergoeding is afhankelijk van je afgesloten verzekeringspakket.
Klik de button voor het overzicht van aangesloten zorgverzekeraars.

Bel 072 506 48 20 / 06 460 77 941

Liever WhatsApp?

Of vul onderstaand formulier in.

[formidable id=1]