Wat is Malvatherapie?

Malvatherapie is een lichaamsgerichte therapie waarbij het zelfgenezend vermogen van lichaam en geest wordt aangesproken. De therapie omvat een veelheid aan unieke behandelmethoden, waardoor een klacht op meerdere en diepere niveaus behandeld kan worden. Voor Malvatherapie kiezen is een bewuste keuze om zelf te werken aan jouw gezondheid. Malvatherapie houdt in dat:
-  een vraag, klacht, ziekte of probleem vanuit een holistisch perspectief wordt bekeken. er wordt verder gekeken naar achterliggende energetische oorzaken, zielkundige oorzaken.
- De lichaamsgerichte energetische therapie richt zich op het haptonomisch dieper kunnen voelen. De therapeut treedt in trilling met de cliënt op zowel fysiek, energetisch en zielniveau.
- Malvatherapie brengt balans in het lichaam, ziel en geest en zal daardoor iets toevoegen aan het bewustzijn.

Symptomen zoals bijvoorbeeld pijn ergens in je fysieke lichaam hebben, of een voortdurende gedachtestroom, aanhoudende angsten, vaak boos zijn, vaak bedroefd zijn, onverklaarbare ervaringen zijn signalen die zorgvuldige liefdevolle aandacht nodig hebben. Ze zijn er niet zomaar. Zullen wij er aan werken? We stellen vooraf haalbare doelen en een plan van aanpak.
Malvatherapie is zonder meer uniek voor wat betreft de informatie over de chakra’s, de meridianen, de aura en de vele behandelmethoden. De kennis en informatie is rechtstreeks afkomstig uit de astrale wereld en is in het verleden via het dieptrance--medium Lex Persoon overgedragen.

Malvatherapie kan ook niet schadelijk zijn voor de gezondheid, mits de therapie natuurlijk wordt uitgevoerd door een goed opgeleide therapeut.

Hoe werkt het?

Via een behandelmethode wordt de energiestroom in gang gezet. Je voelt vaak direct de energie in je lichaam stromen, Je ervaart veel meer rust en je voelt je beter in balans. Hou er wel rekening mee dat als een klacht zich gedurende langere tijd heeft bestaan, het langer zal duren voordat je energetisch systeem van je lichaam helemaal herstelt.
Doordat het afvoeren van afvalstoffen op alle niveaus gestimuleerd wordt, kan je lichaam soms heftig reageren. Je buik kan gaan rommelen of je kan heel emotioneel worden. In feite kun je bij het opheffen van blokkades allerlei reacties verwachten.

Malva therapie is een unieke methode die aanvullend werkt op de gezondheid. We kunnen met deze methode zeer gericht werken naar allerlei klachten en aandoeningen. Door het lichaam te masseren, te gaan werken op de aura en de chakra's wordt er aandacht gegeven aan het stoffelijke en energetische systeem waardoor het zelf genezend vermogen aangesproken wordt, zodat lichaam, geest en ziel terug in balans gebracht worden.
Als je een behandeling ondergaat voel je dat je rustiger en meer bij jezelf komt, kan het gebeuren dat je de energie beter voelt stromen in je lichaam en dat spanningen op een natuurlijke wijze worden losgelaten. Dikwijls vertellen mensen me dat het zo een zachte therapie is en dat het zo een diepe inwerking heeft. Ze ervaren meer innerlijke rust en kunnen zich beter ontspannen.
Al deze methoden werken door bij chronische klachten en aandoeningen, psychosomatische of psychische klachten. En we hebben ook goede resultaten bij klachten van DE DRUK VAN HET MODERNE LEVEN EN OVERBELASTING

De therapeuten van het Verbond Van Energetisch Therapeuten:
– Benaderen hun werk holistisch
– Werken samen met de reguliere gezondheidszorg
– Staan voor zien, voelen en veranderen
- Zorgverzekeraars – Er is vergoeding mogelijk voor de behandelingen van registertherapeuten van de VVET mits je polis dekking geeft. Kijk even bij je eigen zorgverzekeraar voor de voorwaarden.
- Holistische kijk – Ondanks dat je met een klacht komt, zullen onze therapeuten vaak verder doorvragen om uw gezondheid breder te bekijken.

Welke behandelmethoden kunnen toegepast worden?

Aurabehandelingen
Meridiaanbehandelingen
Energetische massages
Lichaamgerichte massages
Dieptemassages
Magnetiserende behandelingen
Haptonomische behandelingen
Lichttherapie
Kleurentherapie
Kosmische Schijf behandelingen
Ankh behandelingen
Regressiemethodieken
Reinigingsbehandelingen
Zielkundige behandelingen
Coaching
Welke behandelmethoden
Aurabehandelingen
Meridiaanbehandelingen
Energetische massages

Recensies

Recensie: Ik had allerlei pijntjes en onrust. Na  enkele behandelingen kan ik weer tegen. Bedankt Marchal, Groet Elly

Recensie: Marchal, mijn gezin viel uit elkaar. Als laatste poging kwam ik bij jou. Ook mijn man en kinderen kwamen een paar keer mee. Je Malva behandelingen hebben ons gezin uiteindelijk weer bij elkaar gekregen. We hebben elkaar weer terug en kunnen weer praten en beter voelen. Groetjes (naam bekend bij webmaster)

unt je jezelf aan- en afmelden voor elk onderwerp.

Praktijk de Balans
Anna Paulownastraat 63